Forbrugerservice

Hvis du er utilfreds med MIFApladens håndtering af en reklamation eller andet, kan du klage til Center for Klageløsning, hvis de nærmere betingelser herfor er opfyldt:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
E-mail: cfk@kfst.dk
www.kfst.dk

Center for Klageløsning, som er en upartisk instans, hjælper forbrugere og erhvervsdrivende med selv at finde en løsning, når der opstår et problem med et forbrugerkøb. Formålet er at finde en løsning, som begge parter kan være tilfredse med. Du skal betale 100 kr. for at få hjælp fra Center for Klageløsning. Center for Klageløsning hjælper i de samme slags sager, som Forbrugerklagenævnet behandler. Hvis det ikke lykkes os at nå til enighed hos Center for Klageløsning, kan du indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, hvis betingelser herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@mifapladen.dk.

MIFApladen A/S

For kvalitetsborde og bordplader er MIFApladen det rette valg. Hvis du støder på problemer, kontakt os via telefon eller e-mail. Vores fokus er kvalitet, og vi er dedikerede til at løse kundeproblemer hurtigt.

Information
Om MIFApladen
Træsorter
Kundeservice
MIFApladen A/S Nr Bjertvej 17 7830 Vinderup
Åbningstider

Mandag - Torsdag
8:00 - 16:00

Fredag
8:00 - 14:00

Lørdag - Søndag
Lukket

Kategorier
Vilkår & betingelser
Inspiration
© 2024 MIFApladen A/S
Visa Visa Electron Mastercard Dankort JCB Maestro MobilePay
Beregner
} }, false);